JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8
E-mail cím: jasz.fogyved@jasz.gov.hu
Telefon: +36 (56) 795-165
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen,
Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720
Ügyintéző: Nemes Brigitta
E-mail: Nemes.Brigitta@hbkik.hu
bekelteto@hbkik.hu
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: nincs ügyfélfogadás
Keddtől csütörtökig: 09:00-12:00 /13:00-15:00
Péntek: nincs ügyfélfogadás
Békéltető Testületek országos listája az alábbi weboldalon érhetők el: https://bekeltetes.hu/udvozlo
Díjmegállapítással kapcsolatos panasz esetén:
Magyar Energetikai és Közmű Szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
Telefonszám: +36 (1) 459-7777
Telefax: +36 (1) 459-7766
E-mail: mekh@mekh.hu
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 52.
Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf. 88
web: https://www.mekh.hu/
Fogyasztói panaszok:
- számlával kapcsolatos bejelentések, reklamációk
- szolgáltatással kapcsolatos anyagi és nem anyagi természetű bejelentések
- szállítással kapcsolatos észrevételek
- egyéb.
A bejelentések megtételére lehetőség van:
- írásban;
- személyesen az ügyfélszolgálaton;
- telefonon;
az ügyfélszolgálat elérhetőségeinél megtalálható időben, valamint telefonszámokon és címen.
Szolgáltató a felvetett bejelentéseket, észrevételeket, feltárt hibákat orvosolja, rendezésüket kiemelt feladatként kezeli. Az így szerzett tapasztalatokat felhasználja szolgáltatásai és ügyfélkezelési rendje továbbfejlesztéséhez.
Szolgáltató nem kezeli panaszként a különböző kérelmeket, adatváltozás bejelentéseket, számlamásolat vagy csekk küldésének kérését.